Олімпійські ігри Стародавньої Греції. Відродження олімпійських ігор. Олімпійський рух сучасності.

Для проходження тесту вам необхідно авторизуватись чи зареєструватись !


  1. Міжнародний, багатофункціональний спортивний рух, спрямований на пропаганду загальнолюдських і гуманістичних цінностей відповідно до концепції олімпізму – це:

    1.   олімпійський спорт;
    2.   масовий спорт;
    3.   професійний спорт;
    4.   аматорський спорт;
    5.   дитячо-юнацький спорт.
  2. Найвищим критерієм ефективності підготовки спортсменів до Олімпійських ігор є:

    1.   отримання грамоти;
    2.   отримання спортивного одягу;
    3.   завоювання золотої медалі;
    4.   нагородження спочатку яблуками, а згодом – вінцем з лаврових гілок;
    5.   нагороджували вінцем з плюща або селери.
  3. У якому році проходила перша стародавня Олімпіада:

    1.   у 1876 році;
    2.   у 1896 році;
    3.   у 776 році до нашої ери;
    4.   у 393 році нашої ери;
    5.   немає правильної відповіді.
  4. Як часто проводилися Олімпійські ігри в Древній Греції:

    1.   два рази у рік;
    2.   один раз у два роки;
    3.   три рази у чотири роки;
    4.   один раз у чотири роки;
    5.   взагалі не проводилися.
  5. Яку нагороду отримували переможці олімпійських ігор Стародавній Греції:

    1.   вінок з лаврового листя;
    2.   золоту медаль;
    3.   гілку з верби;
    4.   вінок із соснових гілок;
    5.   вінок із плюща або селери.
  6. У якому місті проводилися Олімпійські ігри у давнину:

    1.   Спарта;
    2.   Олімпія;
    3.   Афіни;
    4.   Хельсінкі;
    5.   Антверпене.
  7. В якому році була проведена  перша сучасна Олімпіада:

    1.   у 776 році до нашої ери;
    2.   у 1876 році;
    3.   у 393 році нашої ери;
    4.   у 1896 році;
    5.   немає правильної відповіді.
  8. Ініціатором відродження Олімпійських ігор був:

    1.   П’ер де Кубертен
    2.   Вікельман
    3.   Герберт;
    4.   Анрі де Байе-Латур;
    5.   Томас Бах.
  9. У якому році Конгрес ухвалив рішення щодо відродження ігор:

    1.   1888 р.;
    2.   1894 р.;
    3.   1926 р.;
    4.   1986 р.;
    5.   2001 р.
  10. Найнебезпечними змаганнями були:

    1.   біг на один стадій;
    2.   боротьба;
    3.   перегони колісниць;
    4.   кулачний бій;
    5.   стрибки.
  11. Філософія життя, яка об’єднує в єдине, гармонійне ціле якості тіла, волі та розуму, концепція виховання гармонійно розвиненої людини засобами спорту, поширення гуманістичних ідей в житті суспільства, розвиток співробітництва, взаєморозуміння та взаємодопомоги – це:

    1.   олімпізм;
    2.   олімпійський рух;
    3.   МОК;
    4.   НОК;
    5.   професійний спорт.
  12. Завданням НОК є:

    1.   складати та вносити зміни в Олімпійську хартію;
    2.   розвиток та захист олімпійського руху у своїх країнах;
    3.   керування одним видом спорту;
    4.   виховання гармонійно розвиненої людини;
    5.   поширення гуманістичних ідей олімпізм.
  13. На честь кого був відкритий Олімпійський Музей:

    1.   в честь відкриття Олімпійських Ігор;
    2.   в честь 50-річчя Кубертену;
    3.   в честь 100-річчя сучасного олімпійського руху;
    4.   в честь 100-річчя Кубертену;
    5.   в честь розвитку олімпійських видів спорту.
  14. Олімпійські конгреси скликаються:

    1.   один раз в 4 роки;
    2.   один раз в 8 років;
    3.   один раз в 2 роки;
    4.   два рази на рік;
    5.   один раз на рік.
  15. Міжнародна Олімпійська Академія була створена в Україні:

    1.   у 1991 р.;
    2.   у 2000 р.;
    3.   у 1926 р.;
    4.   у 1888 р.;
    5.   у 1999 р.
  16. Античні Олімпійські ігри проводились на честь:

    1.   Гермеса;
    2.   Зевса;
    3.   Геракла;
    4.   Персея;
    5.   Деметри.
  17. В якій країні започатковано Античні Олімпійські ігри?

    1.   Франція;
    2.   Індія;
    3.   Єгипет;
    4.   Греція;
    5.   Анталії.
Для проходження тесту вам необхідно авторизуватись чи зареєструватись !


Дисципліни та предмети

"Теорія і методика викладання спортивних ігор(баскетбол)"
"Українська мова (за професійним спрямуванням)"
INTEL
Web-дизайн
Web-програмування
аналітична геометрія
Анатомія людини з основами спортивної морфології
Англійська мова
Бази даних
Біохімія спорту
Вступ до літературознавства
Вступ до спеціальності
Гармонія
Декоративно-прикладне мистецтво
Декоративно-прикладне мистецтво. Теорія і методика дизайну
Динамічна анатомія
Дитяча література з основами культури і техніки мовлення
Диференціальна психологія
Диференціальні та інтегральні рівняння
Елементи теорії міри та інтеграла
Живопис
загальна психологія
Інноваційні технлогії навчання англійської мови в початковій школі
Інноваційні технології вивчення англійської мови
Інноваційні технології навчання англійської мови в початковій школі
Іноземна література для дітей
Іноземна мова
Інформатика
Інформатика та КТ
Історія образотворчого мистецтва
Історія психології
Історія української музики
Комплексний аналіз
Культура здоровя
Лікарський контрольу у фізичному вихованні і спорту
лінгводидактичні дисципліни, культура мови, практична стилістика
Література для дітей дошкільного віку
Малюнок
Малюнок в практиці психодіагностики
Математичний аналіз
Методика викладання іноземних мов
Методика музичного виховання
Методика навчання іноземної мови
Методика проведення психологічної експертизи
Методика та організація наукових досліджень
Модулі сімей кривих і квазіконформні відображення
Музична інформатика
Німецька мова
Образотворче мистецтво з методикою викладання
Операційні системи та системне програмування
основи геометрії
Основи кольорознавства
Основи культури і техніки мовлення
Основи математики, Основи C++, Основи Java, Алгоритми и структури даних тощо
Основи науково-дослідної роботи студентів
Основи образотворчого мистецтва з методикою керівнитва зображувальною діяльністю дітей
Основи психіатрії
Основи психокорекції
Основи психологічної практики (практична психологія)
Основи психотерапії
Основи штучного інтелекту
Педагогіка
Педагогічна психологія
Поліфонія
Початки програмування
Практика англійської мови
Практикум диригенсько-хорвоий
Практикум з групової психокорекції
Практикум з консультативно-тренінгової роботи
Практикум з художньої праці
Практична стилістика сучасної української мови
Програмне забезпечення ЕОМ
Програмування
проективна геометрія
Проектування програмного забезпечення
Психологічна служба
Психологічна служба в системі освіти
Психологія
Психологія вікова
Психологія інформаційної діяльності
Психологія конфлікту
Психологія мас
Психологія праці
Психологія професійної орієнтації
Розвиток творчих здібностей у наслідувальній діяльності
Самооцінка і розвиток творчих здібностей
Світова художня культура
Соціальна психологія
Соціальні та політичні конфлікти
Соціологія
Спортивна медицина
Спортивно-педагогічне вдосконалення (волейбол)
Сучасні підходи у психології особистості
Теорія і методика викладання атлетизму
Теорія і методика викладання плавання
Теорія і методика викладання спортивних ігор (волейбол)
Теорія і методика викладання спортивних ігор (гандбол)
Теорія і методика викладання спортивних ігор (футбол)”
Теорія і методика виховної роботи
Теорія і методика дизайну
Теорія і методика тренування спортсменів високої кваліфікації
Технологія і матеріалознавство
Традиції фізичної культури в Україні
Удосконалення правописних навичок майбутніх фахівців
Українська мова (за професійним спрямуванням)
Управління у сфері фізичного виховання
Фізіологія спорту
Філософія
Хорознавство
Художня праця
Цивільний захист
Шкільний курс англійської мови з методикою викладання в початковій школі
Шкільний курс СХК та методика його викладання
Схожі матеріали
18.12.2015 Індивідуальні завдання для студентів I курсу факультету фізичного виховання і спорту з навчальної дисципліни "Теорія і методика викладання спортивних ігор(баскетбол)" на період 11.01.2016-21.02.2016 (Кафтанова Т.В.)
09.12.2015 Позааудиторна модульна контрольна робота (5 курс)
09.12.2015 Індивідуальні завдання для студентів 5 курсу факультету фізичного виховання і спорту на період 8.02-22.02.16
29.01.2015 Індивідуальне завдання з навчальної дисципліни „Теорія і методика викладання спортивних ігор (гандбол)” на період дистанційного навчання для студентів ІV курсу факультету фізичного виховання і спорту
28.01.2015 Індивідуальне завдання з навчальної дисципліни „Теорія і методика викладання спортивних ігор (футбол)” на період дистанційного навчання для студентів ІІІ курсу факультету фізичного виховання і спорту
28.01.2015 Індивідуальне завдання з навчальної дисципліни „ Спортивно-педагогічне вдосконалення (волейбол)” на період дистанційного навчання для студентів І-ІV курсу факультету фізичного виховання і спорту
28.01.2015 Індивідуальне завдання з навчальної дисципліни „Управління у сфері фізичного виховання” на період дистанційного навчання для студентів ІІІ курсу факультету фізичного виховання і спорту
28.01.2015 Індивідуальне завдання з навчальної дисципліни „Теорія і методика тренування спортсменів високої кваліфікації ” на період дистанційного навчання для студентів VІ курсу факультету фізичного виховання і спорту
28.01.2015 Індивідуальне завдання з навчальної дисципліни „Теорія і методика викладання спортивних ігор (волейбол)” для студентів ІІ курсу факультету фізичного виховання і спорту на період дистанційного навчання
03.01.2015 Індивідуальне завдання з навчальної дисципліни „Традиції фізичної культури в Україні” для студентів V курсу факультету фізичного виховання і спорту на період дистанційного навчання

Тести даної категорії
28.03.2016 Ахметов Р. Ф. Основи наукових досліджень. Тести. 500 питань
16.11.2015 Олімпійські ігри Стародавньої Греції. Відродження олімпійських ігор. Олімпійський рух сучасності.

Останні створені тести
28.03.2016 Ахметов Р. Ф. Основи наукових досліджень. Тести. 500 питань
16.11.2015 Олімпійські ігри Стародавньої Греції. Відродження олімпійських ігор. Олімпійський рух сучасності.
28.10.2015 British Writers. Тест для студентів 4 курсу ННІ педагогіки
27.10.2015 The Passive Voice. Тест для студентів 2 курсу ННІ педагогіки
27.10.2015 Articles. Тест для студентів 1 курсу неспеціальних факультетів
27.10.2015 The Active Voice. Тест для студентів 2 курсу ННІ педагогіки
08.10.2014 INTEL
22.10.2012 Цивільний захист
28.09.2012 Питання для поточного контролю
26.09.2012 Мовнокомунікативна компетентність. Орфографічна складова
Рекомендовані лекції
12.12.2010 Записи
12.12.2010 Поняття про алгоритм
09.03.2016 ОС та СП. Тема 3. Керування пам'яттю. Тези
12.12.2010 Введення та виведення даних з використанням текстових файлів
28.09.2014 Лекції з курсу "Сучасні підходи у психології особистості" для студентів VІ курсу спеціальностей 8.03010201 Психологія та 8.03010301 Практична психологія
12.12.2010 Рекурсія
15.03.2016 ОС та СП. Тема 4. Файлові системи. Тези
19.05.2012 Теми лекцій з основ геометрії
10.01.2015 Publisher створення візитки
22.02.2016 ОС та СП. Тема 2. Процеси та потоки. Слайди

    БIБЛІОТЕКИ
    ОСВІТНІ ПОРТАЛИ