Олімпійські ігри Стародавньої Греції. Відродження олімпійських ігор. Олімпійський рух сучасності.

Для проходження тесту вам необхідно авторизуватись чи зареєструватись !


  1. Міжнародний, багатофункціональний спортивний рух, спрямований на пропаганду загальнолюдських і гуманістичних цінностей відповідно до концепції олімпізму – це:

    1.   олімпійський спорт;
    2.   масовий спорт;
    3.   професійний спорт;
    4.   аматорський спорт;
    5.   дитячо-юнацький спорт.
  2. Найвищим критерієм ефективності підготовки спортсменів до Олімпійських ігор є:

    1.   отримання грамоти;
    2.   отримання спортивного одягу;
    3.   завоювання золотої медалі;
    4.   нагородження спочатку яблуками, а згодом – вінцем з лаврових гілок;
    5.   нагороджували вінцем з плюща або селери.
  3. У якому році проходила перша стародавня Олімпіада:

    1.   у 1876 році;
    2.   у 1896 році;
    3.   у 776 році до нашої ери;
    4.   у 393 році нашої ери;
    5.   немає правильної відповіді.
  4. Як часто проводилися Олімпійські ігри в Древній Греції:

    1.   два рази у рік;
    2.   один раз у два роки;
    3.   три рази у чотири роки;
    4.   один раз у чотири роки;
    5.   взагалі не проводилися.
  5. Яку нагороду отримували переможці олімпійських ігор Стародавній Греції:

    1.   вінок з лаврового листя;
    2.   золоту медаль;
    3.   гілку з верби;
    4.   вінок із соснових гілок;
    5.   вінок із плюща або селери.
  6. У якому місті проводилися Олімпійські ігри у давнину:

    1.   Спарта;
    2.   Олімпія;
    3.   Афіни;
    4.   Хельсінкі;
    5.   Антверпене.
  7. В якому році була проведена  перша сучасна Олімпіада:

    1.   у 776 році до нашої ери;
    2.   у 1876 році;
    3.   у 393 році нашої ери;
    4.   у 1896 році;
    5.   немає правильної відповіді.
  8. Ініціатором відродження Олімпійських ігор був:

    1.   П’ер де Кубертен
    2.   Вікельман
    3.   Герберт;
    4.   Анрі де Байе-Латур;
    5.   Томас Бах.
  9. У якому році Конгрес ухвалив рішення щодо відродження ігор:

    1.   1888 р.;
    2.   1894 р.;
    3.   1926 р.;
    4.   1986 р.;
    5.   2001 р.
  10. Найнебезпечними змаганнями були:

    1.   біг на один стадій;
    2.   боротьба;
    3.   перегони колісниць;
    4.   кулачний бій;
    5.   стрибки.
  11. Філософія життя, яка об’єднує в єдине, гармонійне ціле якості тіла, волі та розуму, концепція виховання гармонійно розвиненої людини засобами спорту, поширення гуманістичних ідей в житті суспільства, розвиток співробітництва, взаєморозуміння та взаємодопомоги – це:

    1.   олімпізм;
    2.   олімпійський рух;
    3.   МОК;
    4.   НОК;
    5.   професійний спорт.
  12. Завданням НОК є:

    1.   складати та вносити зміни в Олімпійську хартію;
    2.   розвиток та захист олімпійського руху у своїх країнах;
    3.   керування одним видом спорту;
    4.   виховання гармонійно розвиненої людини;
    5.   поширення гуманістичних ідей олімпізм.
  13. На честь кого був відкритий Олімпійський Музей:

    1.   в честь відкриття Олімпійських Ігор;
    2.   в честь 50-річчя Кубертену;
    3.   в честь 100-річчя сучасного олімпійського руху;
    4.   в честь 100-річчя Кубертену;
    5.   в честь розвитку олімпійських видів спорту.
  14. Олімпійські конгреси скликаються:

    1.   один раз в 4 роки;
    2.   один раз в 8 років;
    3.   один раз в 2 роки;
    4.   два рази на рік;
    5.   один раз на рік.
  15. Міжнародна Олімпійська Академія була створена в Україні:

    1.   у 1991 р.;
    2.   у 2000 р.;
    3.   у 1926 р.;
    4.   у 1888 р.;
    5.   у 1999 р.
  16. Античні Олімпійські ігри проводились на честь:

    1.   Гермеса;
    2.   Зевса;
    3.   Геракла;
    4.   Персея;
    5.   Деметри.
  17. В якій країні започатковано Античні Олімпійські ігри?

    1.   Франція;
    2.   Індія;
    3.   Єгипет;
    4.   Греція;
    5.   Анталії.
Для проходження тесту вам необхідно авторизуватись чи зареєструватись !


Схожі матеріали
30.09.2023 Сучасна система організації спорту: неолімпійського, адаптивного
30.09.2023 Професійна діяльність тренера
09.02.2023 ІММ до практичних занять з ОК Фізичне виховання
09.02.2023 ІММ до самостійної роботи з ОК Фізичне виховання
09.02.2023 ІММ до контрольних робіт з ОК Фізичне виховання
27.05.2020 Завдання для студентів 1СБз-СОфк, 1Сбз-ФКС, 21Бз-ФКС, 22Бз-СОфк, 2СБз-СОфк з дисципліни "Теорія і методика викладання спортивних ігор" (Кафтанова Т.В.)
17.05.2020 Завдання для 2 групи з дисципліни "Фізичне виховання(шахи)" на період 18.05-22.05.2020 (Кафтанова Т.В.).
17.05.2020 Завдання для 1 курсу з дисципліни "Фізичне виховання(баскетбол)" на період 18.05-22.05.2020 (Кафтанова Т.В.)
11.05.2020 Завдання для 1 групи з дисципліни "Фізичне виховання(баскетбол)" на період 12.05-15.05.2020 (Кафтанова Т.В.).
03.05.2020 Завдання для 1 групи з дисципліни "Фізичне виховання(шахи)" на період 04.05-08.05.2020 (Кафтанова Т.В.)

Останні створені тести
30.09.2021 Інтерпретація тексту. Доперекладацький аналіз і редагування письмових текстів.
28.10.2015 British Writers. Тест для студентів 4 курсу ННІ педагогіки
27.10.2015 The Passive Voice. Тест для студентів 2 курсу ННІ педагогіки
27.10.2015 Articles. Тест для студентів 1 курсу неспеціальних факультетів
27.10.2015 The Active Voice. Тест для студентів 2 курсу ННІ педагогіки
08.10.2014 INTEL
26.09.2012 Мовнокомунікативна компетентність. Орфографічна складова
31.05.2012 Lexikalisch-grammatischer Test. Тест для студентів 1 курсу неспеціальних факультетів.
30.05.2012 Landeskunde (Schweiz,Österreich,Deutschland) Тест для студентів 2 курсу неспеціальних факультетів
12.12.2010 ПОЧАТКИ АЛГОРИТМІЗАЦІЇ. ВСТУП ДО ПРОГРАМУВАННЯ
Рекомендовані лекції
23.10.2022 Методика і техніка масажу. Основні прийоми масажу.Погладжування і розтирання
09.02.2023 Інформація та інформаційні процеси
12.12.2010 Алфавіт
20.02.2023 Лекційний курс з ОК Інформаційні технології
09.02.2023 Лекційний курс з ОК Вступ до спеціальності
12.12.2010 Обробка графічної інформації
10.02.2023 Тема 3. Лінійне програмування. Ч.1
28.03.2016 ОС та СП. Тема 6. Планування. Тези
21.03.2023 Лекційний курс з ОК Економічний аналіз
15.02.2022 Цифрові технології в освіті. Інтернет-ресурси в освітній галузі України. Інтернет-ресурси в освітній галузі України.