Питання для поточного контролю

Для проходження тесту вам необхідно авторизуватись чи зареєструватись !


  1. І рівень

    1. До образотворчого мистецтва відноситься:
    • o музика;
    • o кіномистецтво;
    • o хореографія;
    • o живопис.
    1. „Часові” види мистецтва:
    • oживопис;
    • oскульптура;
    • oархітектура;
    • oмузика.
    1. Компоненти змісту мистецького твору:
    • oмова;
    • oхудожні засоби;
    • oрима;
    • oжанр.
    1. Мистецтву первісного суспільства характерний художній стиль:
    • oроманський;
    • oготичний;
    • oантичний;
    • oвізантійський.
    1. Художній метод античності:
    • oромантизм;
    • oкласицизм;
    • oміфологічний реалізм;
    • oмодернізм.
    1. Найвідоміший храм Стародавньої Греції:
    • oПарфенон;
    • oХрам Гери в Аргосе;
    • oЕрехтейон (храм Афіни та Посейдона);
    • oХрам Аполона в Коринфі.
    1. Зображення богині Перемоги Ніки з острова Делос робота скульптора:
    • oМірона;
    • oФідія;
    • oЛісіппа;
    • oАрхерма.
    1. 13-метова статуя Зевса виконана античним скульптором:
    • oМіроном;
    • oФідієм;
    • oПоліклетом;
    1. Мистецтву Середньовіччя характерний художній стиль:
    • oантичний;
    • oренесанс;
    • oбароко;
    • oготичний.
    1. Архітектурні зразки готичного стилю Середньовіччя:
    • oСобор Паризької богоматері;
    • oЗамок у Каркассоні (Франція, ХІІІ–ХIV ст.);
    • oСофіївський собор (м. Київ);
    • oСобор св. Петра в Римі.
    1. Видатні представники російського середньовічного живопису:
    • oА. Рубльов;
    • oСтефан Пермський;
    • oК. Брюллов;
    • oВ. Тропінін.
    1. Художній стиль епохи Відродження:
    • oантичний;
    • oренесанс;
    • oбароко;
    • oготичний.
    • oЛісіппом.
    1. Домінуючий образ світу (світогляд) первісної людини
    • oтеоцентричний;
    • oнаукоцентричний;
    • oсуб’єктоцентричний;
    • oміфологічний.
    1. Розвиток трипільської культури відноситься до часів
    • oV–ІІІ тис. до н.е.;
    • oІ тис. до н.е. – І тис. н.е.;
    • oІ тис. н.е.;
    • oІІІ–ІV тис. н.е.
    1. Традиційна форма єгипетських храмів:
    • oмечеть;
    • oсобор;
    • oпіраміда;
    • oхрам.
    1. Призначення пірамід Стародавнього Єгипту:
    • oгробниці;
    • oжитлові приміщення;
    • oпам’ятники;
    • oмісце виконання релігійних ритуалів.
    1. „Таємна вечеря” належить до пензля художника:
    • oМікеланджело;
    • oРафаеля;
    • oДжорджоне;
    • oЛеонардо да Вінчі.
    1. Видатний скульптор епохи Відродження:
    • oМікеланджело;
    • oЖеріко;
    • oДжорджоне;
    • oГойя.

    ІІ рівень

    1. Стелю Сікстинської капели в Римі розписав:
    • oМікеланджело;
    • oБоттічеллі;
    • oДжорджоне;
    • oГойя.
    1. В основі „Сікстинської мадонни” Рафаеля, „Юдіфі” Джорджоне, „Таємної вечері” Леонардо да Вінчі, „Давида” Мікеланджело лежать:
    • oавторські сюжети;
    • oбіблійні сюжети;
    • oфольклорні сюжети;
    • oказкові сюжети.
    1. Класицизм (classicus) означає:
    • oжиттєвий;
    • oнезвичайний;
    • oреалістичний;
    • oзразковий.
    1. Творам класицизму властиво:
    • oзображення духовного пошуку й душевних переживань героїв;
    • oопора на раціональне;
    • oпідвищена емоційність;
    • oрозподіл жанрів на високі й низькі.
    1. До епохи класицизму відноситься творчість художника:
    • Козловського;
    • Кіпренського;
    • Монферрана;
    • Шубіна.
    1. Для творів романтизму характерно:
    • oзображення типових характерів у типових обставинах;
    • oзображення незвичайних героїв в незвичайних обставинах;
    • oпідвищена увага до національної історії;
    • oвідхід від небажаної дійсності.
    1. Видатний російський пейзажист:
    • oВерещагін;
    • oШишкін;
    • oСуріков;
    • oБрюллов.
    1. І. І. Шишкін пейзажист створив полотно:
    • o„Березовий гай”;
    • o„Ранок в сосновому лісі”;
    • o„Проводи покійника”;
    • o„Місячна ніч на Дніпрі”.
    1. Пам’ятники монументальної архітектури України ХVІІ ст. (бароко):
    • oбудинок нової біржі в Одесі (А. І. Бернардоцці);
    • oВолодимирський собор у Києві (О. Шилле);
    • oСофійський собор у Києві;
    • oУспенська церква у Львові (П. Римлянин, В. Капінос).
    1. Найбільш відомий твір українського художника К. Малевіча:
    • o„Автопортрет”;
    • o„Червона кіннота”;
    • o„Чорний квадрат”;
    • o„Селянський спас”.
    1. Як перекладається термін «бароко»:
    • oкрасивий;
    • oдивний;
    • oдавній;
    • oзразковий.
    1. Позначте представників бароко в українському мистецтві:
    • oЛ. Боровиковський;
    • oІ. Рудкович;
    • oД. Левицький;
    • oЛ. Баранович;
    • oФ. Прокопович.
    1. Як називається архітектурний стиль, що набув поширення в Європі в ХІХ ст.:
    • oампір;
    • oбароко;
    • oготика;
    • oмодерн.
    1. Назва художнього напряму «імпресіонізм» виникла, як відомо, від назви однієї картини французького художника. Якої саме:
    • o«Сніданок на траві» Е. Мане;
    • o«Враження. Сонце на сході» К. Моне;
    • o«Блакитні танцівниці» Е. Дега;
    • o«Портрет Жанни Самарі» О. Ренуар.
    1. Позначте напрями модерністичного мистецтва:
    • oдадаїзм;
    • oнатуралізм;
    • oсюрреалізм;
    • oкубізм;
    • oрококо;
    • oабстракціонізм;
    • oпостімпресіонізм.
    1. Позначте архітектурні споруди класицизму:
    • oСобор Паризької Богоматері;
    • oЗимовий палац у Петербурзі;
    • oПетровський палац у Москві;
    • oВерсаль;
    • oЦерква Святої Женев’єви в Парижі;
    • oСобор Святого Петра в Римі.
    1. Автор „Джоконди” („Мони Лізи”):
    • oБоттічеллі;
    • oЛопе де Вега;
    • oДжорджоне;
    • oЛеонардо да Вінчі.
    1. Видатне полотно Рафаеля Санті:
    • o„Мадонна Бенуа”;
    • o„Мадонна в гроті”;
    • o„Мадонна Літта”;
    • o„Мадонна з щиглям”.

     

    ІІІ рівень

     

    Закінчити речення:

    1. «Ідея, сюжет, художні засоби, ритм – це компоненти ... ».
    2. «Мечеть, піраміда, храм, собор, кірха – це ... ».
    3. «Теоцентричний, наукоцентричний, субєктоцентричний, міфологічний – це ... ».
    4. «Боттічеллі, Мікеланджело, Рафаель, Джорджоне, Леонардо да Вінчі – ... ».
    5. «Розвиток світової художньої культури – це результат ... ».
    6. «Левітан, Шишкін, Куїнджі .... ».
    7. «„Автопортрет”, „Червона кіннота”, „Чорний квадрат”, „Селянський спас” – це картини... ».
    8. «Штрих, лінія, пляма, крапка – це виражальні засоби ... ».
    9. «Реалізм, романтизм, класицизм, модернізм – це ... ».

    10.  «Античний, готичний, ренесанс, бароко, – це художній... ».

     

     

    Для проходження тесту вам необхідно авторизуватись чи зареєструватись !


    Схожі матеріали
    26.10.2015 програма
    26.10.2015 програма
    26.10.2015 програма
    26.10.2015 Інструктивно-методичні матеріали
    26.10.2015 Інструктивно-методичні матеріали
    26.10.2015 Інструктивно-методичні матеріали
    26.10.2015 Інструктивно-методичні матеріали
    26.10.2015 Інструктивно-методичні матеріали
    26.10.2015 Інструктивно-методичні матеріали
    26.10.2015 Інструктивно-методичні матеріали

    Останні створені тести
    16.11.2015 Олімпійські ігри Стародавньої Греції. Відродження олімпійських ігор. Олімпійський рух сучасності.
    28.10.2015 British Writers. Тест для студентів 4 курсу ННІ педагогіки
    27.10.2015 The Passive Voice. Тест для студентів 2 курсу ННІ педагогіки
    27.10.2015 Articles. Тест для студентів 1 курсу неспеціальних факультетів
    27.10.2015 The Active Voice. Тест для студентів 2 курсу ННІ педагогіки
    08.10.2014 INTEL
    22.10.2012 Цивільний захист
    26.09.2012 Мовнокомунікативна компетентність. Орфографічна складова
    21.09.2012 OC Windows
    31.05.2012 Lexikalisch-grammatischer Test. Тест для студентів 1 курсу неспеціальних факультетів.
    Рекомендовані лекції
    28.09.2014 Лекції з курсу "Основи психокорекції"
    12.12.2010 Етапи розв’язання задач з використанням ЕОМ
    12.12.2010 Рекурсія
    28.09.2014 Лекції з курсу "Основи психологічної практики (практична психологія)" для студентів ІV курсу спеціальності 6.030102 Психологія
    28.09.2014 Лекції з курсу "Диференціальна психологія"
    12.12.2010 Різні способи задання циклічних процесів
    12.12.2010 Множини
    12.12.2010 Константи, змінні. Типи даних
    27.09.2012 Літературознавство як наука
    09.12.2014 Лекції з ЦЗ