Лекції >> Програмування, комп’ютери і кібернетика >> Різні способи задання циклічних процесів

Який з циклів використовувати?

Питання, винесене в заголовок параграфа постійно постає перед програмістами та тими, хто ними намагається стати. Дійсно, який з циклів краще використовувати і чому?

На це риторичне запитання стопроцентної правильної відповіді ще не д в ніхто,  хоча  і  знайдено  деякі  ситуації,  коли  майже  необхідно використовувати саме якийсь один конкретний спосіб організації циклу з трьох розглянутих. Але таких ситуацій на сьогоднішній день небагато, тому ми обмежимось лише загальними зауваженнями з даного приводу.

Який з циклів використовувати - справа особистого смаку програміста але в деяких ситуаціях краще використовувати конкретну структуру. Так, при обробці повідомлень з клавіатури краще всього використовувати цикл repeat…until, тоб даного приводу.

Який з циклів використовувати - справа особистого смаку програміста але в деяких ситуаціях краще використовувати конкретну структуру. Так, при обробці повідомлень з клавіатури краще всього використовувати цикл repeat…until, тобто цикл з післяумовою. Але і при вирішенні інших задач цей цикл досить часто використовують.

Цикл for рекомендується використовувати тільки в тих випадках, коли точно відомо, що в процесі виконання параметр циклу повинен приймати саме ці конкретні значення і змінювати значення параметру ми ні за яких умов не будемо. Така ситуація може виникнути, наприклад, при заповненні таблиць, побудові сітки системи координат і т.д. Знайомство з порядковим типом дозволяє нам розширити тип змінної-параметру для даного типу цикла.

Найбільш часто досвідчені програмісти в то цикл з післяумовою. Але і при вирішенні інших задач цей цикл досить часто використовують.

Цикл for рекомендується використовувати тільки в тих випадках, коли точно відомо, що в процесі виконання параметр циклу повинен приймати саме ці конкретні значення і змінювати значення параметру ми ні за яких умов не будемо. Така ситуація може виникнути, наприклад, при заповненні таблиць, побудові сітки системи координат і т.д. Знайомство з порядковим типом дозволяє нам розширити тип змінної-параметру для даного типу цикла.

Найбільш часто досвідчені програмісти використовують саме цикл while і зрозуміло чому. Адже використання цього циклу забезпечує перевірку умови до виконання циклу і є найбільш раціональним способом трактувати свої думки з точки зору саме машинної логіки.

Для тих, хто вивчає мову Pascal після вивчення мови Basic, це спочатку здається трохи не зрозумілим. Але нагадуємо, що в циклі з параметром у нас змінна-параметр циклу змінюється тільки автоматично і тільки через одиницю! Після усвідомлення того факту, що в мові Pascal на відміну від мови Basic не можна змінювати крок виконання циклу for, все для них стане значення параметру ми ні за яких умов не будемо. Така ситуація може виникнути, наприклад, при заповненні таблиць, побудові сітки системи координат і т.д. Знайомство з порядковим типом дозволяє нам розширити тип змінної-параметру для даного типу цикла.

Найбільш часто досвідчені програмісти використовують саме цикл while і зрозуміло чому. Адже використання цього циклу забезпечує перевірку умови до виконання циклу і є найбільш раціональним способом трактувати свої думки з точки зору саме машинної логіки.

Для тих, хто вивчає мову Pascal після вивчення мови Basic, це спочатку здається трохи не зрозумілим. Але нагадуємо, що в циклі з параметром у нас змінна-параметр циклу змінюється тільки автоматично і тільки через одиницю! Після усвідомлення того факту, що в мові Pascal на відміну від мови Basic не можна змінювати крок виконання циклу for, все для них стане також повністю зрозумілим.

Проте наголошуємо, що всі три види циклу в мові Pascal  введені для зручності і, в принципі, трохи помудрувавши, можна довільне завдання вирішити при допомозі довільного циклу. В той же час можна взагалі обійтись лише одним циклом while, що довів ще Дейкстра.

Дисципліни та предмети

"Теорія і методика викладання спортивних ігор(баскетбол)"
"Українська мова (за професійним спрямуванням)"
INTEL
Web-дизайн
Web-програмування
аналітична геометрія
Анатомія людини з основами спортивної морфології
Англійська мова
Бази даних
Біохімія спорту
Вступ до літературознавства
Вступ до спеціальності
Гармонія
Декоративно-прикладне мистецтво
Декоративно-прикладне мистецтво. Теорія і методика дизайну
Динамічна анатомія
Дитяча література з основами культури і техніки мовлення
Диференціальна психологія
Диференціальні та інтегральні рівняння
Елементи теорії міри та інтеграла
Живопис
загальна психологія
Інноваційні технлогії навчання англійської мови в початковій школі
Інноваційні технології вивчення англійської мови
Інноваційні технології навчання англійської мови в початковій школі
Іноземна література для дітей
Іноземна мова
Інформатика
Інформатика та КТ
Історія образотворчого мистецтва
Історія психології
Історія української музики
Комплексний аналіз
Культура здоровя
Лікарський контрольу у фізичному вихованні і спорту
лінгводидактичні дисципліни, культура мови, практична стилістика
Література для дітей дошкільного віку
Малюнок
Малюнок в практиці психодіагностики
Математичний аналіз
Методика викладання іноземних мов
Методика музичного виховання
Методика навчання іноземної мови
Методика проведення психологічної експертизи
Методика та організація наукових досліджень
Модулі сімей кривих і квазіконформні відображення
Музична інформатика
Німецька мова
Образотворче мистецтво з методикою викладання
Операційні системи та системне програмування
основи геометрії
Основи кольорознавства
Основи культури і техніки мовлення
Основи математики, Основи C++, Основи Java, Алгоритми и структури даних тощо
Основи науково-дослідної роботи студентів
Основи образотворчого мистецтва з методикою керівнитва зображувальною діяльністю дітей
Основи психіатрії
Основи психокорекції
Основи психологічної практики (практична психологія)
Основи психотерапії
Основи штучного інтелекту
Педагогіка
Педагогічна психологія
Поліфонія
Початки програмування
Практика англійської мови
Практикум диригенсько-хорвоий
Практикум з групової психокорекції
Практикум з консультативно-тренінгової роботи
Практикум з художньої праці
Практична стилістика сучасної української мови
Програмне забезпечення ЕОМ
Програмування
проективна геометрія
Проектування програмного забезпечення
Психологічна служба
Психологічна служба в системі освіти
Психологія
Психологія вікова
Психологія інформаційної діяльності
Психологія конфлікту
Психологія мас
Психологія праці
Психологія професійної орієнтації
Розвиток творчих здібностей у наслідувальній діяльності
Самооцінка і розвиток творчих здібностей
Світова художня культура
Соціальна психологія
Соціальні та політичні конфлікти
Соціологія
Спортивна медицина
Спортивно-педагогічне вдосконалення (волейбол)
Сучасні підходи у психології особистості
Теорія і методика викладання атлетизму
Теорія і методика викладання плавання
Теорія і методика викладання спортивних ігор (волейбол)
Теорія і методика викладання спортивних ігор (гандбол)
Теорія і методика викладання спортивних ігор (футбол)”
Теорія і методика виховної роботи
Теорія і методика дизайну
Теорія і методика тренування спортсменів високої кваліфікації
Технологія і матеріалознавство
Традиції фізичної культури в Україні
Удосконалення правописних навичок майбутніх фахівців
Українська мова (за професійним спрямуванням)
Управління у сфері фізичного виховання
Фізіологія спорту
Філософія
Хорознавство
Художня праця
Цивільний захист
Шкільний курс англійської мови з методикою викладання в початковій школі
Шкільний курс СХК та методика його викладання
Схожі матеріали
05.10.2012 Введення та виведення даних, розробки та опису лінійних програм.
15.02.2012 Дизайн-патерни - просто, як двері
26.01.2012 Лекції на www.lektorium.tv
20.12.2011 Pascal - лабораторні роботи - для студентів III-го курсу (лекції Ляшенко Б.М.)
12.12.2010 Робота з підпрограмами
12.12.2010 Робота з рядковими та символьними величинами.
12.12.2010 Робота з циклічними програмами
12.12.2010 Робота з масивами даних.
12.12.2010 Розробка та описання програм з розгалуженнями
12.12.2010 Початки програмування

Тести даної категорії
12.12.2010 ПОЧАТКИ АЛГОРИТМІЗАЦІЇ. ВСТУП ДО ПРОГРАМУВАННЯ

Останні створені тести
28.03.2016 Ахметов Р. Ф. Основи наукових досліджень. Тести. 500 питань
16.11.2015 Олімпійські ігри Стародавньої Греції. Відродження олімпійських ігор. Олімпійський рух сучасності.
28.10.2015 British Writers. Тест для студентів 4 курсу ННІ педагогіки
27.10.2015 The Passive Voice. Тест для студентів 2 курсу ННІ педагогіки
27.10.2015 Articles. Тест для студентів 1 курсу неспеціальних факультетів
27.10.2015 The Active Voice. Тест для студентів 2 курсу ННІ педагогіки
08.10.2014 INTEL
22.10.2012 Цивільний захист
28.09.2012 Питання для поточного контролю
26.09.2012 Мовнокомунікативна компетентність. Орфографічна складова
Рекомендовані лекції
05.04.2016 ОС та СП. Тема 7. Міжпроцесова та міжпотокова взаємодія. Тези
22.03.2016 ОС та СП. Тема 5. Безпека. Слайди
12.12.2010 Структура та синтаксис програм
28.03.2016 ОС та СП. Тема 6. Планування. Слайди
12.12.2010 Записи
12.12.2010 Структурний підхід до алгоритмізації
22.02.2016 ОС та СП. Тема 2. Процеси та потоки. Тези
26.01.2012 Лекції на www.lektorium.tv
12.12.2010 Рекурсія
09.12.2014 Лекції з ЦЗ

    БIБЛІОТЕКИ
    ОСВІТНІ ПОРТАЛИ